Yrityksen kasvun yksi edellytys on kilpailijoista erottuva ja korkealaatuinen mainonta. Brändiä on rakennettava huolellisesti. Onnistunut mainonta kasvattaa myyntiä. Tuote tai palvelu ei myy itse itseänsä.
Yrityksen visuaalisen ilmeen, kuten logon ja perusgrafiikan on vastattava yrityksen liiketoimintaa. Sen on kerrottava mieleenpainuvasti tarinaa yrityksestä. Kun myös mainonta eri medioissa on brändin mukaista, menestys on mahdollista. Huolella rakennettu yritysilme ja mainonta jättävät positiivisen mielikuvan kohderyhmässä.
Laine suunnittelee juuri näitä menestyksen palikoita. Erottuvilla ja korkealaatuisilla visuaalisilla ilmeillä sekä mainosmateriaaleilla se luo vankan pohjan firmanne kasvulle.
Design
Erottuva ja korkealaatuinen design on kaikki kaikessa. Homma alkaa oikeanlaisten markkinnoinnin tavoitteellisten viestien suunnittelusta. Näiden viestien on kerrottava mahdollisimman houkuttelevasti ja kiinnostavasti tarinaa firmasta, sen bisneksestä ja tuotteista tai palveluista. Design pukee nämä viestit visuaaliseen formaattiin. Tietenkin myös viestien kohdentaminen on tärkeää. Oikeilla viesteillä ja kohderyhmillä homma toimii. Viestit puhuttelevat vastaanottajaa ja myynti lähtee nousukiitoon.
Digi
Nykyään lähes kuka tahansa voi itse toteuttaa nettisivut helposti. Sudenkuoppana on valitettavasti kuitenkin se, että mennään massan mukana. Design saattaa jäädä puolitiehen. Nettisivujen suunnittelussa, kuten muussakin markkinoinnissa, on tärkeää muista erottuminen ja kiehtovat tarinat.
Printti
Firman perinteinen mainonta kulkee käsi kädessä kaiken muun mainonnan kanssa. Vain kanavat vaihtuvat. Firman markkinointiviestinnän on oltava linjassa keskenään niin digissä kuin printissä.
Markkinointi & Bisnes
Markkinoinnin onnistuminen edellyttää vahvaa firman liiketoiminnan tuntemusta. Suunnittelijan on haettava markkinointiin juuri oikeanlaiset ja erottuvat viestit firmasta, sen tuotteista tai palveluista. Se vaatiikin firman syvällistä tuntemusta. Oikeanlaisilla tavoitemielikuvilla firman tuotteet tai palvelut käyvät kaupaksi ja firma kasvaa.
Asiakkaan ja sen toimialan tuntemus erityisen tärkeää mainonnan suunnittelussa
Kaikkien medioiden materiaalien on oltava linjassa keskenään. Keskitymmekin koko brändin hallintaan ja rakentamiseen. Asiakkaan toimialan tuntemus on keskeisessä roolissa. Laine korostaakin asiakkaidensa syvällistä tuntemusta. Se etenee asiakkaan bisnes, missio ja visio edellä. On tärkeää tuntea, mistä asiakas tulee, missä se on ja minne se on menossa.
Laine suunnittelee mainontaa, joka perustuu asiakkaan tuotteiden tai palveluiden tuottamaan lisäarvoon loppuasiakkaalle. Myös asiakkaan brändin tunnettuuden lisääminen on keskeisessä roolissa. Me karsimme turhat tekijät mainonnasta pois ja keskitymme oleellisista hyödyistä kertomiseen.
6 järkisyytä, miksi yhteistyö Laineen kanssa kannattaa
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!
Mikko Laine
Yrittäjä & mainonnan suunnittelija
+358 40 527 0956
mikko.laine@mainostoimistolaine.fi